Wizyty on-line
Twój własny gabinet online
Do tej pory Twoi pacjenci przychodzili do Twojego gabinetu spotkać się z Tobą twarzą w twarz, wizyty rejestrowali telefonicznie i rozliczali się po wizycie gotówką albo kartą. Wszystko wymagało spotkania i kontaktu. Teraz jest to niewskazane #zostańwdomu
Polskie Towarzystwo Psychiatryczne zaleca, w tej wyjątkowej sytuacji, aby w psychoterapii fizyczny kontakt z pacjentem został zastąpiony konsultacjami audiowizualnymi.
A to jest prostsze niż myślisz!
Twój własny gabinet online, w którym wizyta odbywa się przez bezpieczną rozmowę wideo z dodatkowym czatem do robienia notatek. Rejestracja i płatności za wizytę - w pełni online. Nie trzeba nic instalować - po opłaceniu wizyty pacjent otrzyma indywidualny, jednorazowy link do wideo-rozmowy.
Wolisz rejestrację telefoniczną? Nic prostszego: rejestrujesz pacjenta w tym samym systemie, a na podany przez niego adres email, otrzymuje link do dokonania płatności.
Co otrzymuje Specjalista:
- nowoczesny gabinet online w swojej przeglądarce www
- profesjonalną obsługę wideo-wizyty
- potwierdzenie wizyty płatnością online
- zarządzanie kalendarzem, rejestracją, odwoływaniem spotkań
- dostęp do historii spotkań i czatu
Co otrzymuje Pacjent:
- łatwy sposób rejestracji i rezerwacji online
- prosty dostęp do wideo-wizyty
- wiarygodne miejsce kontaktu ze swoim terapeutą
- wszystko w swojej przeglądarce www
Jak to działa?
Administrator w panelu administracyjnym ustala godziny w jakich jest dostępny (lub dostępni terapeuci) oraz czas trwania pojedynczej wizyty.
W panelu administracyjnym może również odwoływać wizyty, przekładać na inny termin, tworzyć wizyty, blokować wybrane godziny, zdefiniować czas na odwołanie wizyty.
Administrator wchodząc do panel administracyjnego, na dashboard widzi najbliższe zaplanowane wizyty. Przy każdej wizycie będzie link do wideo-konferencji.
Administrator może samodzielne zarezerwować termin wizyty. Podaje wtedy imię i email klienta. Na maila klienta przychodzi link do opłacenia wizyty.
Klient wybiera specjalistę, dzień, godzinę podając swój adres e-mail oraz imię/nick.
Po wybraniu terminu, klient musi opłacić wizytę przechodząc na stronę szybkich płatności online.
Po opłaceniu wizyty, klient na podany adres e-mail, dostanie maila z potwierdzeniem terminu oraz z
unikalnym linkiem do wideo-konferencji.
Administrator dostaje email z powiadomieniem o nowej wizycie.
Klient po wejściu na wideo-konferencję będzie musiał zezwolić przeglądarce na korzystanie z kamery i mikrofonu.
Dodatkowo każda wizyty może być zabezpieczona kodem PIN, tak żeby przypadkowa osoba nie mogła odczytać treści chatu.